هوای پاییز

چیزی شبیه معجزه میخواهد دلم

هوای پاییز

چیزی شبیه معجزه میخواهد دلم

نگاه

روبروی هم ایستاده ایم 

حرفی نداریم 

تو به من نگاه میکنی 

من به چشم هایت 

حال که وقت رفتن شده 

انگار یک عمر دلتنگت بوده ام

بغض و حلقه اشک  درون چشم هایت 

تمام وجودم را سست کرده 

انگار من در همین لحظه تمام می شوم 

و باید تا آخر عمر همین جا بیاستم و تورا نگاه کنم 

واژه ای که این حس و حال را بیان کند نیست 

یا در توان من نیست 

حرفی ندارم 

تو به من نگاه میکنی 

من به چشم هایت 


یزدان _جلیلی

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.