هوای پاییز

چیزی شبیه معجزه میخواهد دلم

هوای پاییز

چیزی شبیه معجزه میخواهد دلم

بی تو انگار

بی تو انگار دلم ......

بی تو هربار که من قصد رفتن داشتم

از قفس قصد پریدن داشتم 

بی تو انگار دلم ؛

 گیر هستو 

جان میکندو دست و پا گیر هستو 

بی تو انگار دلم بی سروسامان هستو 

درپی یک لحظه دیدار هستو 

بی تو انگار دلم غرق تماشاشده 

میلش انگار فقط دیدن دلدار شده 

بی تو انگار دلم در پی دنیا نیست 

در سرش هیچ تقلایی نیست 

بی تو انگار دلم هیچ هستو 

جای خالی اش چه دلگیر هستو 

بی تو انگار دلم ....... هیچ 

بی تو ای یار دلم ؛   .....   بگذریم 

بی تو من ای یار سفر کرده ...


دلم خون است خون 

بی تو ای   یار  دلم 

تنهاست 

دریاست 

بی تو انگار دلم .......


#یزدان_جلیلی 



  • یزدان جلیلی

انگار

بی تو

بی تو انگار

دلم

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.